Den snygga brännan..

..ingen kommentar. Hahah! Jag trodde seriöst inte solen skulle ta så mycket idag och man märker inte att man fått färg när man är ute. Men nu lyser mitt bröst,axlar och kinder rött!! och resten av kroppen är brun/vit.. Längtar verkligen tills det röda lägger sig och brännan kommer för nu ser det hemskt ut!!
Ångrar att jag inte solade i den bikinin jag har på mig på bilden så det inte blev så vitt i mitten, men men. Har smörjt in mig med after sun men det bränner liksom i huden, sjukt obehagligt! Hade helt glömt av hur det kändes att vara solbränd-hemsk känsla. Även läpparna har fått färg haha.. Hoppas ni tagit hand om er idag så ni inte är som mig på kroppen :)
Och i mitt rum är det fortfarande 100 grader även om jag har båda fönstrena öppna. Solen ligger på hela dagen så det blir som en bastu.. Hoppas det hinner svalna innan det är läggdags :) Vi hörs imorgon gullungar, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oho..

2011-04-18 @ 22:01:51
Postat av: Anonym

tuttar tuttar tuttar

2011-04-18 @ 22:31:23
Postat av: emma andersson paananen

killar haha ?

2011-04-18 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -