13 April 2011

Tjaaa!
Kunde knappt sova något i natt. Tyckte det var alldeles för tyst i mitt rum. Har vant mig vid att Joel ligger och andas jätte högt men nu var det helt knäpptyst.. Och eftersom jag somnade sent vaknade jag inte av väckarklockan utan malin väckte mig vig kvart i 8 och det var bara att slänga på sig kläder, äta frukost och springa till bussen- för att sedan ha ett ganska jobbigt idrottspass i skolan.
Nu sitter jag här vid datan och äter kiwi (som är otroligt nyttigt och bra för synen) har lite småsår i munnen så det svider lite men det är det värt för Kiwi är så j*kla gött!
Snart kommer älskling och då blir det troligen att titta på prison break och mysa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -