Snö i oktober..

sådär ja, hehe. Lovar att de är sista gången jag ändrar blogg ;)

Idag är det då Torsdag. Började dagen 8.15 med ett praktiskt prov i vård och omsorg, gick la bra men alla var nervösa och det förstår jag för när man väl stod där framme och alla tittade och iaktog precis allt du gjorde så kände man sig verkligen helt vilse :s slutade kvar i tio och har latat mig vid datan nu i flera timmar. Skulle egentligen köra ett benpass med Sandra idag men det är sjuk hur mycket min näsa rinner och hur ont smärtan i halsen gör :/ Ska vara hemma och vila borde städa upp här också, det ser ut som.. F*n ...!

Den första snön kom idag också, hallå det är bara 21 oktober ! ;O fitta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -