Vad ska man göra idag

Tjenare!
Kameran hade inget batteri igår så det blev inga bilder från pappas födelsedag. Åt smörgåstårta och satt och pratade med underbara människor. Spöade skiter ur Joel i kortspel! Och åt massa godis och drack dricka.

Älskling har precis åkt hem och jag funderar på vad jag ska göra med denna tråkiga söndagen. Livet känns rätt surt nu, vet inte varför. Det händer bara inget typ. Hatar såna perioder.
Känner starkt för att åka och träna men men rumpa vill inte lyfta sig ur stolen. TJOCKIS. Kanske ska jag möblera rummet? och städa? ne.. Har inte tillräckligt med energi. Sängen ser rätt go ut och den ropar på mig, kanske lägger mig där. Får se. klockan är bara halv 4 det är flera timmar till läggdags....! Vill inte gå ut för det slutar aldrig att snöa..Lär ju döö.

Hoppas någon/något räddar mig och får mig att göra något nyttigt av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -