Snöängel och skottning

Det hör ju till vinterna att skotta. Gillar det inte riktigt men ibland måste man hjälpa till.

Skulle hjälpa pappa att skotta förut så jag tog på mig mammas temobyxor, jacka, mössa,vantar och kängor. Men innan jag tog tag i spaden var jag bara tvungen att göra något annat innan. Det såg så frästande ut att bara slänga sig i den ljupa snön så jag gjorde min första snöängel för denna vinter! Efte jag skottat öppnade jag grinden till gräsmattan utanför våran tomt och bara kastade mig i snön och typ försvann, precis som en barnunge haha!! ;)
Nu ska jag se om jag kan plocka upp lite här och roka golvet som Joel spillde fanta över igår -,-' det är jätte kladdigt där nu! Vi hörs senare puss


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Svårt att bestämma vad du ska ge bort i julklapp?



Jag lottar just nu ut ett presentkort på canvastavlor.



Lycka till!

2010-11-25 @ 19:24:53
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad föredrar du, sommar eller vinter? =)

2010-11-25 @ 19:51:08
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -