Nu är jag och min syster fastrar igen

Bebisen har kommit och det blev en flicka på 50 cm och vägde 3670 gram. Så nu är mamma och pappa farmor och farfar igen och jag och min syster fastrar, härligt! dock låter faster så gammalt, men det funkar ;)!

Har precis kommit upp ur badet. Låg där i 45 minuter och pratade med Ronja, gud vad jag saknar denna kvinnan! Vii var så tajta förr. ska träffa henne på fredag, det blir nog roligt!
Har smörjt in mig och ska lägga mig ner och läsa det nya SOLO numret som kom hem på posten idag. Mens värken är sådär. har gått över en hel del men det gör fotfarande ont!

Visst är jag allt lite brun ;) ska läsa nu :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va brun för att vara denna årstiden :O

2010-11-22 @ 19:50:33
Postat av: Anonym

men snälla gumman.. herregud.

2010-11-25 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -