Hon är seg

Sov riktigt gött i natt med älskling brevid, hela 12 timmar. Har varit en sväng på Sportlife med Joel och Alex och tränat. Riktigt skönt att träna. Jag vill veta vad min max puls är, idag var den på 186 när jag sprang på rullbandet. Måste kolla någon dag hur mycket jag orkar! ;)

Har ätit en jätte god middag som pappa gjorde i ordning och nu sitter jag óch väntar på Ronja. Seg som hon alltid har varit är hon redan 30 min sen lär bli en timma till haha ;) ! Puss:*

Här får ni en bild från midsommar 2009. Tänk att jag hade svart och super blont hår ett tag. Snyggt var det men inget jag vill ha igen! Hoppas på att vi kan börja skapa nya minnen tjejen! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -