Denna jävla snö och kyla

Kom slutligen på vad jag skulle hitta på igår. Fick energi och började möblera, så nu har jag bytt plats på skrivbordet och sängen. Skönt med förändringar, gillar inte när allt är så enformigt! Har bytt mina annars tråkiga vit/svarta sängkläder mot ett par mer juliga, Med röda och ljusgråa hjärtan, gulligt! :D Fick en snygg lampa av min syster som jag plaserade på skrivbordet också.

Sitter nu och småfryser i min obekväma datastol-måste ha en ny sån. Dricker tee ut min gulliga kopp som man kan sätta ett lock på haha. Söt eller hur?!
Sjukt kallt ute. Tog världens osmartaste väg till bussen i morse. Trodde folk hade trampat en väg där jag brukade gå så jag började gå där i alla andras fotspår men helt plötsligt tog fotspåren slut och jag var tvungen att gå i snön som räckte mig till knäna, inte gött.. Har varit hur frusen som helst denna dagen. Var nära ett varmt element varje rast men det hjälpte inte. skakade ändå.
Ska iväg och träna sen men nu ska jag bara chilla med livet lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -