Chainese Food

God kväll ;)
Tvingade mig upp vid 07.15 för att inte missa bussen, åt frukost i 25 minuter så fick stressa som en idiot med att ta på mig osv. Hade teori på idrotten. Jag kan inte hjälpa hur intresserad jag är varje gång någon snackar om kroppen och dess funktioner haha, var klistrad och lyssnade på allt! Provet kommer vara den 8/12 men jag satt redan nyss och berättade allt jag lärt mig (hela provet) för min pappa hahah! När något är intressant fastnar det så lätt och man gör det gärna, men när något är tråkigt skjuter man på att göra det och allt är bara jobbigt- precis som min sammanfattning jag ska göra om en bok- fuck that typ.. ;O

Nu lämnar vi skolan. Åt nyss kina mat så nu är jag mätt och go. Har hunnit sova en timma efter skolan också, väntar nu på att klockan ska bli 9-då äre bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -