6 månader-halv år

Igår hade jag verkligen en dålig dag. Skolan sög kuk och världens bultande huvudvärk hade jag efter träningen. Huvudvärken hade fan inte ens gått över när jag vaknade i morse..

Igår var det i alla fall ett halv år för mig och Joel. Det känns som så mycket längre för vi har hunnit med att göra så mycket tex, Turkiet. det har gjort att vi kommit väldigt nära varandra på så kort tid, därför känns det som vi varit tsm minst ett år. Detta är mitt längsta förhållande och jag har aldrig varit såhär lycklig och känt mig så betydellsefull för någon. Jag vill aldrig ta ett andetag utan honom i mitt liv, detta ska hålla till döden!<3 Älskar dig Joel Spandén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -