Tisdag Tisadag..

Tjena Tjena!


Härlig dag idag? Nej inte för min del. Har sovit hur oroligt som helst i natt. Kändes som min kropp aldrig slappnade av efter fotbollsträningen igår, rätt hemskt när man faktiskt ville sova!
Gick upp lite sent och missade första bussen,  -16 ute och det tog 25 min att åka från lextorp till skolan! Fattar ni 25 min! Det brukar ta ungefär 10-15.. Vid varenda jävla hållplats kom gamlingar med sina bankkort och skulle betala, det tog fan hundra år!! :s
Satt som ett spöke i bussen också för den delen. Satt och tittade ut men jag såg inte det som var utanför fönstret utan jag såg nyårafton framför mig! Åh va jag längtar dit!! Glömde nästan av att plinga när jag skulle av haha..


Har lite smått ont i huvudet nu, men det är bara en halvtimma kvar i skolan. Sedan ska jag hem och äta. Och även om hela min kropp värker av träningsvärk och den helst skulle vilja lägga sig i sängen och sova så ska jag ta mig ner till plus och träna med Sandra. Ikväll ska jag hem till mormor och morfar och fira morfar. Får se om jag hinner med ett inlägg ikväll. Puss så länge! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -