Rocky road

Då var jag hemma igen och sitter just nu och mumsar i mig en rocky road bit. Jätte gott! Hade aldrig bakat det innan men det var jätte enkelt och super gott! ;) Dags att doppa nosen i skolböckerna för min del. Helt okej att börja 12 imorgon ;)!
30 Bitar 

Rocky Road
200g Mjölkchoklad
200g Mörk Choklad
2 nävar Dumlekolor
2 nävar Minimarshmallows
1 näve Salta Jordnötter
1 liten näve Pistagenötter

Gör så här
1. Smält chokladen över ett vattenbad.
2. Blanda i dumlekolorna, marshmallowsen, jordnötterna 
och pistagenötterna. Häll smeten i en passande form.
3. Låt stelna i rumstemperatur över natten, eller i kylen i 40 min. 
Skär till sist i stora munsbitar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va gott!

2010-12-20 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -