Psykon

hejhej!
Sov till 1 idag, orkade inte gå upp sängen så åt frukost vid halv 2. Vid 2 åkte jag med mammi och pappi till stan, jag tränade en stund tills jag fick sjukt ont i magen och var tvungen att avbryta-jag som var så jävla taggad. Duschade och gick till Medo o solade istället. Låg där i 30 min höll på att somna flera gånger, men jag vaknade till när några idioter slog o sparkade på dörren :s psykon. Dom verkade inte förstå att jag inte blir klar snabbare för att dom står där och bankar. 3 kaxiga killar som inte hade någon respekt!

Igår träffade mammi, pappi och jag ett till psyko. Vi åkte till överby och körde runt och letade parkering. Så hittade vi en och pappa ställde sig där. Fast ganska snett så han behöver baka ur igen och ställa sig rätt, men då kom en idiot kärring i sin bil och ställde sig bakom och skrek att hon skulle ha platsen, att hon blinkade att hon skulle köra in där. Pappi blev sjukt irriterad och börja skrika tillbaka. Då hotade hon med att hon skulle ta reg numret och att hennes man skulle ringa pappa. HAHAHA! jag dog av skratt, hon var så jävla sur över en parkeringsplats, det finns ju flera st, överby är stort! idiot.

men nu är jag i alla fall lite brunare till imorgon NYÅR!! längtar. vet att ni är avundsjuka på min snart ganska vältränade mage ;) hahaha, eller





Kommentarer
Postat av: beundrare

hur bär du dig åt för att vara så smal!

2010-12-30 @ 21:03:56
Postat av: Anonym

snygging

2010-12-31 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -