Medicinsk grund kurs är inte min grej..

Godmorgon solstrålar! sovit gott? Det har i alla fall jag, 10 härlig timmars sömn.
Kämpar med mitt pluggande fortfarande, medicinsk grundkurs är inte riktigt min grej asså. Det är för mycket likt no-böckerna som man har i grundskolan.. Förstår inte språket dom skriver på, kan dom inte göra det enklare att läsa då blir det ju roligare!! provet är om några timmar och det är det ända jag har i skolan idag.
Har inget planerat förutom fotbollsträning ikväll. Är sugen nu men får se om det håller i sig tills ikväll, den börjar inte för än 8, det är rätt segt att vänta :s
Ska nog hoppa in i duschen och gräva ner mig en stund till i skolböckerna och försöka förstå så jag får ett G i alla fall, det skulle jag bli nöjd med! Hörs senare :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

boring.

2010-12-20 @ 11:05:45
Postat av: läsare

älskar dig blogg<3

2010-12-20 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -