Jullov

Sista skoldagen med lite fika och tomten (som delade ut julklappar) i klassrummet och avslutning i aulan när kören sjöng (lät ju sådär emellan åt)

Nu behöver min kropp en del vila. Fotbollsträningen i mångdags var rätt jobbig eftersom som det var så länge sen sist. Cyklade 5 km och sprang 1,5 igår, körde armar och mage. Idag sprang jag 3 km och cyklade 5 och körde mage. Har träningsvärk i smalbenen, det är sjukt obehagligt. Känns som benen går av när man går :o
Men nu är det jullov och snart julafton och allt, då äter man sen kör vi igen om en vecka! haha, längtar efter skinkan som är färdig i morgon kväll (fast då är nog inte jag hemma, kom jag på nu...) 

Dags att äta och städa lite, kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -