It's so silly

Jag bryr mig inte ett skit om vad du gör eller hur ditt liv är. Du sköter ditt och jag sköter mitt. jag är inte ens säker på att jag skulle fälla en tår för dig om du dog, även om jag kände dig för flera kapitell sen, men du är långt ifrån samma person, då som nu. Skulle jag mot förmodan fälla en eller flera tårar skulle det vara för jag är svag när jag ser andra gråta. Jag skulle aldrig sakna dig om du försvann men jag skulle nog ändå inerst inne velat ha dig tillbaka, för att det finns folk i min närhet som bryr sig om dig och att se dom lida är det värshta jag vet. Jag gillar inte att behandla folk illa men du och jag har aldrig klickat och vi kmr aldrig att ha ett speciellt band, men vi kommer alltid ha samma personer runt omkring oss som bryr sig om oss som inivider.
Ett förlåt? från båda hållen kanske. Så vi får ett slut. Men jag vill aldrig ha dig som vän för det funkar inte men va tjänar vi på att gå runt och leka med ilskan som våran närmaste vän. Det förstör våra humör, i alla fall mitt och jag är trött på det.
Godnatt.
Jag bryr mig inte ett skit om vad du gör eller hur ditt liv är. Du sköter ditt och jag sköter mitt. jag är inte ens säker på att jag skulle fälla en tår för dig om du dog, även om jag kände dig för flera kapitell sen, men du är långt ifrån samma person, då som nu. Skulle jag mot förmodan fälla en eller flera tårar skulle det vara för jag är svag när jag ser andra gråta. Jag skulle aldrig sakna dig om du försvann men jag skulle nog ändå inerst inne velat ha dig tillbaka, för att det finns folk i min närhet som bryr sig om dig och att se dom lida är det värshta jag vet.
Jag gillar inte att behandla folk illa men du och jag har aldrig klickat och vi kmr aldrig att ha ett speciellt band, men vi kommer alltid ha samma personer runt omkring oss som bryr sig om oss som inivider.

Ett förlåt? från båda hållen kanske.  Men jag vill aldrig ha dig som vän för det funkar inte men vad tjänar vi på att gå runt och leka med ilskan som våran närmaste vän. Det förstör våra humör, i alla fall mitt och jag är trött på det. Tycker detta är löjligt, som små barn.

Jag tänker glömma allt men för att kunna göra det behöver jag ett avslut...
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
emmapaananen -